TAMK Digimarkkinointi 14.11.2016

Kommentoi ja kysy vapaasti tällä sivulla

( muista netiketti 🙂 )

22 thoughts on “TAMK Digimarkkinointi 14.11.2016

    1. Helvetin hyvä sisältö. Vaikka maksaisit sadalle julkkikselle että kerro meistä sun somessa, ei kukaan heidän seuraajista jatka yrityksen seuraamista jos he ei itse kykene tarjoamaan lisäarvoa seuraajien elämään sisällöllä.

  1. Snapchatissa on yrityksillä paljonkin sisältöä (esim. q&a, tuote-esittelyt ennen varsinaista julkaisua, behind the scenes -matskua), eikö se ole kaupallista sisältöä?

    1. Uhka vai mahdollisuus? Valavuori ja Espoo United pääs otsikoihin, United sai pönkittää omia arvojaan ja Valavuorta solvataan pari viikkoa. Kärsikö Valavuoren brändi? Unohtaako kansa? Muutekin kiinnostava genre tuo provosointi. Oliko esim Lidlin maitokamppiksen kohu suunniteltu? Foliohatut päähän?

  2. Jos asiakas klikkaa mainoksen sijaan mainostajan sivustoa alempaa hakutuloksista (mainos esim ykkösenä, muutoin hakutuloksissa vaikkapa neljäntenä), veloittaako Google silti vai pelkän mainoksen klikkauksesta?

Vastaa