22 thoughts on “TAMK Digimarkkinointi 14.11.2016

  1. Onko yritykselle ok tehdä päivityksiä instagramin kautta facebookkiin, vai pitäisikö kaikki somekanavat olla yksilöityjä sisällöltään?

  2. Mitä mieltä olet ns virallisista bisnes-yhteydenotoista, jotka tehdään somen välityksillä? Harrastetaanko sitä ylipäätään? FB-neuvottelut..?

  3. Mistä tietää, mikä somekanava toimii millekin kohderyhmälle?

  4. Mikä on käsityksesi Twitterin käytöstä asiaspalvelun kanavana?
    Esim. Tekniset ongelmat, oikean yhteyshlön kartoittaminen…

  5. Parhaat tavat kasvattaa yrityksen näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa?

    1. Helvetin hyvä sisältö. Vaikka maksaisit sadalle julkkikselle että kerro meistä sun somessa, ei kukaan heidän seuraajista jatka yrityksen seuraamista jos he ei itse kykene tarjoamaan lisäarvoa seuraajien elämään sisällöllä.

  6. Snapchatissa on yrityksillä paljonkin sisältöä (esim. q&a, tuote-esittelyt ennen varsinaista julkaisua, behind the scenes -matskua), eikö se ole kaupallista sisältöä?

    1. Uhka vai mahdollisuus? Valavuori ja Espoo United pääs otsikoihin, United sai pönkittää omia arvojaan ja Valavuorta solvataan pari viikkoa. Kärsikö Valavuoren brändi? Unohtaako kansa? Muutekin kiinnostava genre tuo provosointi. Oliko esim Lidlin maitokamppiksen kohu suunniteltu? Foliohatut päähän?

  7. Jos asiakas klikkaa mainoksen sijaan mainostajan sivustoa alempaa hakutuloksista (mainos esim ykkösenä, muutoin hakutuloksissa vaikkapa neljäntenä), veloittaako Google silti vai pelkän mainoksen klikkauksesta?

  8. Miten valita oikeat hakusanat? Miksi olet valinnut ”sivustonikkari” etkä esim. ”kotisivut yrityksille”?

Comments are closed.