TAMK Digimarkkinointi 14.11.2016

Kommentoi ja kysy vapaasti tällä sivulla

( muista netiketti )

32 thoughts on “TAMK Digimarkkinointi 14.11.2016

  1. Onko yritykselle ok tehdä päivityksiä instagramin kautta facebookkiin, vai pitäisikö kaikki somekanavat olla yksilöityjä sisällöltään?

  2. Mikä on käsityksesi Twitterin käytöstä asiaspalvelun kanavana?
    Esim. Tekniset ongelmat, oikean yhteyshlön kartoittaminen…

    1. Helvetin hyvä sisältö. Vaikka maksaisit sadalle julkkikselle että kerro meistä sun somessa, ei kukaan heidän seuraajista jatka yrityksen seuraamista jos he ei itse kykene tarjoamaan lisäarvoa seuraajien elämään sisällöllä.

  3. Snapchatissa on yrityksillä paljonkin sisältöä (esim. q&a, tuote-esittelyt ennen varsinaista julkaisua, behind the scenes -matskua), eikö se ole kaupallista sisältöä?

    1. Tottakai se on kaupallista sisältöä Lähinnä tässä kohtaa tarkoitettiin sitä, että Snapchatissä suoranainen mainostus ei toimi kovin hyvin, vaan pikemminkin mainitsemasi kaltainen, lisäarvoa tuottavaksi koettu sisältö.

    1. Uhka vai mahdollisuus? Valavuori ja Espoo United pääs otsikoihin, United sai pönkittää omia arvojaan ja Valavuorta solvataan pari viikkoa. Kärsikö Valavuoren brändi? Unohtaako kansa? Muutekin kiinnostava genre tuo provosointi. Oliko esim Lidlin maitokamppiksen kohu suunniteltu? Foliohatut päähän?

  4. Jos asiakas klikkaa mainoksen sijaan mainostajan sivustoa alempaa hakutuloksista (mainos esim ykkösenä, muutoin hakutuloksissa vaikkapa neljäntenä), veloittaako Google silti vai pelkän mainoksen klikkauksesta?

  5. … Hyödyllistä näkökulmaa, ja hyvin yksityiskohtaisesti avattu. Toivottavasti materiaali tulee Tabulaan.

  6. Monipuolinen luento. Paljon asiaa, mitä itsekin opiskellut omalla ajalla, mutta hienosti kasattu tärkeät kohdat luennolle.

Vastaa